Åsikter Louise svamlar

Har suttit och pluggat duktigt nu (jag har kommit in i värsta plugg-stimmet) och tänkte belöna mig med en paus. Nu hade det suttit fint med ett åsiktsinlägg men det verkar som om alla mina åsikter har tagit slut på frågan om vi borde ha en Nordisk Union eller inte.
Inte för att jag brukar spruta av åsikter direkt i vanliga fall, går ju samhällsprogrammet som typ bara handlar om reflektioner och skit och jag hatar det. Då är det skönt att gå till sin blogg där jag kan vara glad, deprimerad eller låtsas att allt är underbart - utan att behöva vrida och vända på allt och se det ur femhundra olika synvinklar...
Nu blev det väldigt negativt helt plötsligt, tror jag borde få i mig lite lunch snart :)

Men nu kom jag på en snilleblixt - medans jag ändå har tillgång till skolans bredband(det är räser i jämförelse med det hemma i skogen) kan jag passa på och ladda upp ovisade bilder! Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0