Hoppträning 28/9 2011 Foto & Film

Big fat fail att jag dubbelkollade flera gånger så att jag skulle ta rätt datum på filmen... vilket jag inte gjorde ;) Det var ju den 28 och inte 27... Jaja, bjuder lite på mig själv här, har har aldrig påstått att jag är någon hoppryttare - vi har bara kul ihop!
Men kom gärna med konstruktiv kritik, kommentarer och tips!

Jag tog inte med när han stannade eftersom det inte är så kul och se på och jag vet precis vad jag gjorde för fel - dålig väg så att det blev att han hoppade mot väggen istället för mellanrummet mellan väggen och andra hindret.

Kommentarer
Postat av: Jenny

I vissa språng var han superfin :)

Det ser ut som att ni har kul tillsammans - det är ju det som är det viktiga!

2011-10-01 @ 12:56:56
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0