Uppdatering Louise svamlar

Har som många andra dragit på mig en ordentlig förkylning så hästarna har vilat i några dagar. Men nu är jag på bättringsvägen och imorgon hoppas jag både kunna gå till skolan (har bara en engelskalektion och hoppning på specialidrotten) och motionera mina egna små troll.

Ni vet känslan på våren när snön är borta och de första gröna skotten börjar komma som "alla älskar"? Det gör mig bara deprimerad. Men nu när löven börjar gulna och falla till marken blir jag jätteglad, upprymd och inspirerad! Jag älskar hösten!
Jag är jättesugen på en ny höstdesign men jag känner att jag varken orkar eller hinner vara fyndig och kreativ i Paint. Så om det nu skulle vara så att någon tycker det är JÄTTEKUL att göra designer så är det bara att säga till ;)
första egna :P
Förra höstens header

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0